خبرنگاران کارکنان مراکز درگیر با کرونا اصول حفاظتی را رعایت کنند

به گزارش وبلاگ مطالعه، کرمانشاه-خبرنگاران- رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تاکید کرد کادر بهداشتی درمانی درگیر با کرونا باید اصول خود مراقبتی را به دقت رعایت کرده و از تجهیزات حفاظت فردی به صورت اصولی و مناسب استفاده نمایند.

خبرنگاران کارکنان مراکز درگیر با کرونا اصول حفاظتی را رعایت کنند

دکتر محمودرضا مرادی روز جمعه به وبلاگ مطالعه اضافه کرد: در 2 ماه گذشته همه پرسنل دانشگاه به ویژه کادر بهداشتی درمانی بیمارستان ها و مراکز بهداشتی درمانی استان برای مقابله با بیماری کرونا در استان و حفظ سلامت مردم از جان خود مایه گذاشتند که تلاش یکایک این عزیزان بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

او گفت: تجهیزات حفاظت فردی در این مراکز باید از استانداردهای لازم برخوردار باشد و پیش از اینکه این تجهیزات در اختیار کادر درمانی بیمارستانها قرار گیرد به طور کامل توسط معاونت غذا و دارو از نظر دارا بودن این استانداردها بررسی شود.

مرادی گفت: آموزش و یادآوری اصول خود مراقبتی و نحوه استفاده صحیح از تجهیزات حفاظت فردی به افراد درگیر و حاضر در مراکز درمانی یک ضرورت است که باید مورد توجه قرار گیرد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت از دیروز تا امروز 19 اردیبهشت 1399 و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 1556 بیمار جدید مبتلا به کووید19 در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید19 در کشور به 104691 نفر رسید.

کیانوش جهانپور اضافه کرد: متاسفانه در طول 24 ساعت گذشته، 55 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 6541 نفر رسید.

او گفت: خوشبختانه تا کنون 83837 نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند و همچنین 2711 نفر از بیماران مبتلا به کووید19 در شرایط شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران کارکنان مراکز درگیر با کرونا اصول حفاظتی را رعایت کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کارکنان مراکز درگیر با کرونا اصول حفاظتی را رعایت کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید