حمایت ستارگان فوتبال جهان از قهرمانان مبارز با ویروس کرونا

به گزارش وبلاگ مطالعه، ستارگان فوتبال جهان با راه اندازی کمپین ما پیروز می شویم از کادرهای پزشکی حمایت کردند.

حمایت ستارگان فوتبال جهان از قهرمانان مبارز با ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری وبلاگ مطالعه، ستارگان تاریخ فوتبال جهان برای قدردانی از زحمات بی شائبه کارکنان بهداشت و درمان و همچنین سایر متخصصانی که تمام تلاش خود را برای سلامتی جامعه ادامه می دهند، با یکدیگر جمع شده اند تا به تمامی این اشخاص که جانشان را برای نجات بشریت به خطر انداختند، ادای احترام کنند.

سایت فیفا در گزارشی اعلام کرد این فدراسیون بین المللی با راه اندازی کمپین ما پیروز می شویم WeWillWin# قدردان زحمات پرشکان و پرستاران است. کادرهای درمانی در سراسر جهان روزانه به استقبال خطر می فرایند تا ایستادگی ویروس کرونا COVID-19 را از بین ببرند. کاری که آن ها انجام می دهند قیمتی ندارد و برخی این تصور را در ذهن دارند که کارکنان پلیس، ارتش، داروخانه ها، مغازه ها، انبارها، خدمات تحویل و حمل و نقل عمومی که برای ایمنی و امنیت مشغول به کار هستند برای دریافت پول تلاش می کنند در حالی که در میان آن ها افرادی وجود دارند که داوطلبانه به خدمت مشغول هستند و آن ها نقش مهمی در محافظت از زندگی ما دارند.

پیام فیفا به تمامی این افراد قهرمان است که فوتبال ضمن تشکر و یادآوری از زحمات شما، حامی یکایکتان خواهد بود. 50 ستاره بزرگ فوتبال همگی با تشویق تلاش های پزشکان در راه مقابله با ایستادگی ویروس کرونا لقب قهرمانان بشریت را لایقتان می دانند.

فهرست ستارگان تاریخ فوتبال که حامی تلاشگران عرصه بهداشت هستند، به شرح زیر است:

پله، دیگو مارادونا، مارکو ون باستن، زین الدین زیدان، رونالدو، خاویر زانتی، سرخیو راموس، جرارد پیکه، دیوید بکهام، لوسی برنز، جیان لوییجی بوفون، روبرتو کارلوس، کافو، فابیو کاناوارو، ایکر کاسیاس، باستین شواین اشتایگر، مایکل اوون، خامس رودریگز، آرتورو ویدال، دینا کاستلانوس، جورجیو کیلیینی، چارلین کورال، الحاجی دیوف، یوری ژورکائف، یحیی توره، هلگر باداشتوبر، هان دوآن، ماگدالنا اریکسون، ساموئل اتوئو، پرنیله هاردر ، خاویر هرناندز، لوئیس هرناندز، کاکا، هری کین، کارلی لوید، هری مگوآیر، مارتا، ویوین میدما، مسعود اوزیل، پاول پاردو، ایوان وایسلیچ، آجارا انچوت، نورما پالافاکس، پارک جی سونگ، الکسیا پوتیاس، نیکول رگنیر، وندی رنارد، بایچونگ بوتیا، ویرجینیا تورسیلا و دنیله فن دی دونک.

کارلی لوید اظهار کرد: پزشکان، پرستاران و سایر کارگران اساسی برای تشخیص بیماران کرونا خطرات روزانه را به جان می خرند و فوتبال می خواهد حمایت خود را از آن ها نشان دهد.

بهترین بازیکن فوتبال زنان در سال 2016 گفت: کادرهای درمان در خط مقدم نبرد با ویروس کرونا هستند، به عنوان تیمی برای دفاع و محافظت از ما و حفظ سلامت بشریت کار می کنند. این به لطف فداکاری و حرفه ای بودن آنهاست. به قوانین هر یک از مقامات بهداشت تعهد مطلق خواهیم داشت و از کادرهای درمان حمایت می کنیم و می دانم که پیروز خواهیم شد.

دیوید بکهام نیز در این رابطه اظهار کرد: به عنوان فوتبالیست عادت به تشویق داریم اما این بار این فرصت را داریم که از افرد زیادی که برای حفظ جان ما زندگی آن ها در معرض خطر است، قدردانی خود را نشان دهیم. شما قهرمانان بشریت هستید و همه فوتبال از شما و هر کاری که برای دفاع از انسانیت می کنید صمیمانه پشتیبانی خواهد کرد.

4048/

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "حمایت ستارگان فوتبال جهان از قهرمانان مبارز با ویروس کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت ستارگان فوتبال جهان از قهرمانان مبارز با ویروس کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید