ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی، نفر سیزدهم دنیا هم حریف واحدی نشد

به گزارش وبلاگ مطالعه، رقابت های اسنوکر آزاد ولز (بخش حرفه ای ها) در مرحله سوم برگزار گردید و سهیل واحدی نماینده ایران پیروز به کسب پیروزی در مقابل جک لیزووسکی حریف قدرتمند انگلستانی شد.

ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی، نفر سیزدهم دنیا هم حریف واحدی نشد

به گزارش ایسنا، سهیل واحدی در سومین مرحله رقابت های اسنوکر آزاد ولز با پیروزی 4 بر صفر در مقابل حریف قدرتمند و مرد شماره 13 رنکینگ حرفه ای های دنیا به مرحله بعدی صعود کرد. او در مرحله یک شانزدهم پایانی این رقابت ها امشب (پنجشنبه، 24 بهمن ماه) به مصاف برنده بازی آنتونی همیلتون نفر چهل و نهم رنکینگ و رونی اسالیوان مرد شماره شش رنکینگ می رود.

کارنامه واحدی در این دور از رقابت ها:

واحدی تا این مرحله توانسته 7500 پوند جایزه نقدی را به خود اختصاص دهد. این اسنوکرباز ایرانی در دور اول توانست در یک بازی فوق العاده مقابل نفر بیستم رنکینگ دنیای به پیروزی برسد.

رقابت های اسنوکر آزاد ولز در بخش حرفه ای ها 21 تا 27 بهمن ماه در حال برگزاری است. نیل رابرتسون مرد شماره 2 رنکینگ اسنوکر حرفه ای های دنیا از کشور استرالیا مدافع قهرمانی این مسابقات به شمار می رود.

مجموع جوایز این مسابقات 405 هزار پوند خواهد بود که نفر اول می تواند حدود 70 هزار پوند را برنده گردد و نفر دوم 30 هزار پوند دریافت می نماید.

منبع: عصر ایران

به "ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی، نفر سیزدهم دنیا هم حریف واحدی نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادامه درخشش اسنوکرباز ایرانی، نفر سیزدهم دنیا هم حریف واحدی نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید