آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور در 7 شهریور ماه

به گزارش وبلاگ مطالعه، در این بسته خبری آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور را در هفتم شهریور ماه سال 99 مشاهده کنید.

آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور در 7 شهریور ماه

به گزارش خبرنگار ، در این بسته خبری می توانید آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور را در تاریخ هفتم شهریور ماه سال 99 مشاهده کنید.

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت وگو با وبلاگ مطالعه، درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: در حال حاضر ترافیک در محور چالوس (جنوب به شمال) محدوده های نساء، دهانه جنوبی تونل کندوان، هزارچم و حدفاصل پل دزبن تا مکارود سنگین است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا با بیان اینکه ترافیک در محور هراز (شمال به جنوب) محدوده آبعلی سنگین است، گفت: تردد در محور فیروزکوه، آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت (رفت و برگشت) روان است و محور های شمالی فاقد هر گونه مداخلات جوی هستند.

وی افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه تهران-کرج-قزوین محدوده های گرمدره، پل فردیس، پایانه شهیدکلانتری، مهرویلا و حدفاصل پل حصارک تا گلدشت سنگین است.

سرهنگ ایوب شرافتی جانشین رئیس پلیس راه ناجا در گفت وگو با وبلاگ مطالعه درباره آخرین شرایط جوی و ترافیکی راه های کشور اظهار کرد: در حال حاضر بار ترافیکی در جهت جنوب به شمال محور کرج-چالوس محدوده گرماب نیمه سنگین و طول محور پر حجم و روان است.

جانشین رئیس پلیس راه ناجا افزود: در حال حاضر ترافیک در آزادراه کرج-قزوین محدوده مهرشهر نیمه سنگین است.

وی افزود: ترافیک در آزادراه قزوین-رشت ورودی شهر های منجیل و رودبار نیمه سنگین و در طول محور پر حجم و روان است.

سرهنگ شرافتی بیان نمود: سایر محور های مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.

  • ترافیک نیمه سنگین در جاده چالوس به علت ریزش کوه
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور در 7 شهریور ماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین شرایط جوی و ترافیکی جاده های کشور در 7 شهریور ماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید